Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 
 

Alles over Plantaardige eiwitten

Eiwitten zijn erg belangrijk voor ons lichaam. Eiwitten zijn aminozuren zijn gekoppeld om een ketting te vormen. Lees verder

Orthomuleculaire voeding

Orthomoleculaire voeding is bedoeld om uw gezondheid te verbeteren door uw lichaam de optimale hoeveelheden natuurlijke vitamines, mineralen en andere belangrijke voedingsstoffen te geven. Lees verder

GEWELDIGE SELDERIJSAP

Spoel de selderij af en snijd deze in kleine stukjes. Doe het samen met de appel, citroen en gember door de (langzame) sapcentrifuge en klaar! Als je geen (langzame) sapcentrifuge hebt, kun je de selderij hakken en in een snelle blender tot een glad mengsel mengen. Lees verder

Alles over koolhydraten

Heeft iemand je verteld dat het eten van een koolhydraatarm (koolhydraat) dieet DE manier is om slanker en gezonder te worden. Heb je geprobeerd minder koolhydraten te eten, maar heb je niet de resultaten waar je op hoopte? Lees verder

Happiness - Thaise wraps

Snijd het citroengras in kleine stukjes. Rasp de knoflook en de gember, maak de Spaanse peper schoon, verwijder de pitjes en hak ze grof. Meng water, citroengras en limoenblad met hoge snelheid in een blender. Filter de vloeistof in een fijne zeef of kaasdoek. Lees verder

Bugs Bunny - Carrot cake

Ontpit de medjoul dadels. Houd de rozijnen, ananas en walnoten 50 gram apart. Meng alle ingrediënten voor de bodem in een keukenmachine tot een grove massa. Voeg vervolgens de bewaarde ingrediënten toe en blend nogmaals grof. Druk het deeg uit in een grote cakevorm en zet het een uur in de vriezer. Lees verder

EEN AVOND IN MARAKESH

Quinoa met tuinbonen en pompoen. Kook de quinoa acht minuten in ruim water. Giet af en laat in de gesloten pan. Meng alle gedroogde kruiden. Schil en hak de rode ui fijn. Sluit de bonen. Schil de pompoen en snijd in blokjes. Kook de kikkererwten in de groentebouillon. Lees verder

Vegan Delight gaat over het eten van heerlijk, gemakkelijk te maken voedsel dat puur plantaardig is, vrij van gluten en lactose

Niet als dogma, maar als onderdeel van een gezonde levensstijl. Om mensen kennis te laten maken en te inspireren met de effecten die pure plantaardige basis op je lichaam heeft, schrijf ik blogs en recepten over deze manier van leven.

In mijn praktijk in Amsterdam help ik mensen met allerlei gezondheidsdoelen. Gezondheidskwesties waar een reguliere arts niets aan kan doen, of mensen die meer willen dan dat. Geen pleister op de wond, maar de ware oorzaak onthullen en voedingsstoffen het medicijn laten zijn.

 

LET FOOD BE YOUR MEDICINE

Zoveel gezondheidsproblemen kunnen verbeteren of zelfs verdwijnen met kleine veranderingen in uw eetgewoonten. Na een uitgebreide intake geef ik je een persoonlijk advies inclusief lifestyle tips. Ik begeleid je tot je doel is bereikt.

Gezond zijn en blijven heeft alles te maken met het vinden en behouden van de juiste fysieke en mentale balans. Bij een disbalans kunnen alle soorten gezondheidsproblemen optreden. Daarom is het zo belangrijk om altijd naar de oorzaak van het probleem te kijken, niet naar de symptonen. De juiste voeding kan je meer helpen dan je je kunt voorstellen!

Cocktailparty!

 

info@saskiaroeda.nl

+31(0)6 5352 0672

Copyright © 2020 Saskia Roeda
 
Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren